srijeda, 31. siječnja 2018.

Da li je moguće da niko nije uočio unutrašnju anomaliju kod moje bebe !!!




Priča je dugačka,priznajem,ali želja mi je bila da izdvojim svaki segment iz te moje agonije,strepnje i patnje da bi usmerila sve buduće mame da dok uživaju u svom drugom stanju dosta pažnje posvete testovima za vreme trudnoće i uvek se trude da čuju misljenje više lekara jer u današnje vreme,šta se sve dogadja,čini mi se,onih strucnih sve je manje..
FOTO . privatna arhiva mame Jelene
Započinje priču mama Jelena



Posle kraćeg perioda zabavljanja sa mojim suprugom ostala sam u drugom stanju,naravno planirano jer smo bili sigurni u svoju ljubav i nismo želeli da čekamo.Bili smo jako srećni nakon te radosne vesti.
Trudnoća je sama po sebi,protekla dobro.Iako sam se ugojila 25 kilograma i bila prilično otečena dobro sam je podnosila.Bila sam aktivna trudnica do samog porodjaja.Regularno sam na početku trudnoće odradila testove,dabl i tripl.Kada su mi stigli rezultati ginekolog u dispanzeru mi je rekao da mi je tripl test malo nižih vrednosti i da to nije ništa strašno ali kod mene se odmah pojavio crv sumnje koji me je pratio do porodjaja.Uteha mi je bila da je svaki ultrazvuk bio u redu i dan danas mi nije jasno da li je moguće da niko nije uočio unutrašnju anomaliju kod bebe ili eventualno nije želeo da kaže…
I NA SVET JE DOŠLA MOJA SREĆA
Porodila sam se 10.08.2011 i na svet donela krupnog, dugačkog(4kg i 300 gr.-59cm.) i naizgled zdravog dečaka.Uživala sam u ulozi majke sve dok jedne večeri moja beba nije dobila temperature 40…Panika,lekari,privatnici,niko ne pretpostavlja šta je..Naš tadašnji pedijatar je na kraju dao da odradimo rezultate urina i imali smo šta videti,eserihija je bila prisutna u ogromnom broju(bezbroj).Dobijamo Palitrex.U pitanju je bila urinarna infekcija.Odmah odlazimo na dečije odeljenje u Kruševcu gde načelnica odelenja pregleda mog sina na ultrazvuku i kaže da baš ne vidi lepo ali čini joj se da ima neki problem sa bubregom(naravno aparatura je zastarela i ne može se lepo ni videti).
ŠOK I NEVERICA
Šok za sve nas,ne mogu opisati..Obzirom da nisu želeli dati uput za BG otišli smo sami na jednu privatnu kliniku i tamo nas je pregledao vrhunski i veoma stručan radiolog Smoljanić.Rekao je da je levi bubreg manji od desnog i da je on zakržljao još dok je beba bila u stomaku(naravno tada je bilo sve jasno vezano za tripl test) i da je bubrezni kanal proširen za najveći stepen i to 5.stepen i da svaka urinarna infekcija jos više uništava bubreg.
Ne mogu da opišem kako mi je bilo…Obzirom da smo prvu infekciju sanirali Palitrexom nedugo zati njemu se navratila temperatura..Tada se on već gubio u mojim rukama jer je temperatura padala i rasla u roku od 10 min..bilo je strašno.Ostali smo na dečijem odeljenju u Krusevcu i primali Longacef.Nefrolog Verica Virijevic je sanirala opet infekciju i kao svaki dobar i odgovoran lekar dala nam uput za Dečiju kliniku u BG-u i dobili smo dozu Palitrexa svako veče kao preventivu da se infekcija ne bi ponovila.
Na Kinici nas je primio urolog Krstic kome sam i dan danas najzahvalnija na svetu.Odradjeno je snimanje i pokazalo se da levi bubreg ima 22% funkcije dok desni 78%.Informisani smo da 5 stepen refluksa(proširenja)se može rešiti samo operacijom i tako reši problem urinarnih infekcija i daljeg oštećenja bubrega.Ali,doktor Krstic je ipak to želeo da pokuša da uradi intervenciju pastom i to popuni,iako se pasta radi samo sa 2. i 3. stepenom refluksa.
Može se desiti da intervencija odmah u startu ne uspe ili da uspe ali da se kasnije pasta probije i opet dodje do urinarne infekcije.Bez obzira na nepoverenje pristali smo na to i nismo imali druge opcije već da ga poslušamo a i želeli smo izbeći operaciju i sečenje…
3.12.2012 je zakazana intervencija na dečijoj klinici a legli smo dan pre.Taj dan je bio definitivno najteži u mom životu,moj sin je imao samo godinicu…od trenutka kada ga odvode u salu do momenta kada ga sestra u rukama vraža još uspavanog.Plakala sam kao dete,otvorio je okice i uplašio se, isprva, a onda počeo da plače.Rečeno nam je da je intervencija uspela iz prve i odmah nam je sve laknulo.



Sada nam je ostalo da čekamo i vidimo kako će se stvari odvijati…I dalje smo bili na profilaksi i pili sirup svake večeri za svaki slučaj.Svaki dan i mesec je prolazio u neverici i kad god se on prehladi ili dobije temperaturu zbog virusa mi smo kao na iglama dok ne stignu rezultati,uvek smo se bojali da nije opet urinarna..Tako je vreme prolazilo,onda smo prestali da pijemo sirup i hvala Bogu moj mališan je rastao,prošle su godinice a on više nije imao problem.
Zauvek ćemo biti zahvalni doktoru Krstiću urologu koji je vrhunski odradio posao i pokazao svoju stručnost iako to mnogim drugim doktorima nije uspevalo.Zato ga smatram jednim od najboljih ne samo urologa već i najboljih lekara u Srbiji…to mogu slobodno reći.Pored toga je jako ljubazan i prijatan i svake godine idemo na kontrolu kod njega i to ćemo morati čak i kada moj sin odraste,jer tako mora a i bolje je.
Od intervencije je prošlo skoro 5 godina,moj sinčć je jedno razigrano i aktivno dete i niko ne bi rekao da je imao bilo kakav zdravstveni problem.Na poslednjoj kontroli se čak videlo da je levi bubreg i povećao funkciju zbog čega smo još zadovoljniji.
PORUKA ZA SVE BUDUĆE MAME
Uživaju u svom drugom stanju dosta pažnje posvete testovima za vreme trudnoće i uvek se trude da čuju misljenje više lekara jer u današnje vreme,šta se sve dogadja,čini mi se,onih strucnih sve je manje..
Nekako mi uvek bude teže kad mi moje drage prijateljice šalju priče . I ova priča me je baš potresla i hvala mojoj Jeci što je podelila ovo sa nama . Njenom malom princu želim dug i srećan život . Da bude uvek zdrav i da oni više ni jedan dan ne provedu u strepnji zbog njega . Pravi borac i prava Lavica :* Volim vas :*
autor priče . mama Jelena
izvor. devetmeseci.net

Nema komentara:

Objavi komentar