nedjelja, 29. srpnja 2018.

HERPES na usni: Evo kako da ga uklonite bukvalno za samo jedno veče jedan dan! SVE ŠTO VAM TREBA ZA TO JE…




Herpes na usni ili oko usana je vrlo česta pojava i mnogi se muče sa ovim ukoliko se na vrijeme ne počne liječiti jako neugodnim i bolnim stanjem.




Herpes je kao što se zna mali plik u kojem se nalazi tečnost i kod liječenje herpesa najvažnije je, kao uostalom i kod svih zdravstvenih problema početi na vrijeme sa istim.
Što znači vrlo bitno je ne dozvoliti pojavu plika jer tada dolazi do tih bolnih stanja, a i samo liječenje je dugotrajnije, da ne govorimo o estetskim mukama.
Znači čim osjetite promjene na usni, odnosno koži oko usana, znatezanje kože, odnosno crvenilo istog trenutka bi trebali početi sa korištenjem preparata koji će u korijenu spriječiti nastajanje herpesa, stvaranja plika i kasnije krastice, odnosno bolnog stanja.
Postoji veliki broj mediciniskih preparata, koji daju jako dobre rezultate, ali za mnoge osobe ti preparati su nedostupni zbog njihove u prinicipu visoke cijene.
Takođe postoji i nekoliko alternativnih i prirodnih metoda liječenja.
Sigurno ste nekad od nekoga čuli da vosak iz ušiju daje jako dobre rezultate u sprečavanju herpesa, ali isto tako vjerujemo da ste se na ovaj metod mnogi zgorzili i da mnogi nisu sa testiranje ovog metoda.
Međutim prirodni metod koji je takođe jako uspješan i djelotvoran je onaj sa BIJELIM LUKOM.
Potrebno vam je čehno bijelog luka, kojeg ćete oguliti i isjeckati na sitne komadiće. Nakon toga ga nanesite na herpes i ostavite da djeluje svega 10 minuta, poslije čega ga možete ukloniti i taj dio isprati sa vrelom vodom.
Preporučljivo je da cijeli postupak ponavljate 5 puta u toku dana, kako biste u roku od 12 sati sasvim uklonili herpes.
Jedino postoji iznimka, ukoliko je veći herpes, onda ćete cijeli postupak morati ponoviti i drugi dan.
U bijelom luku nalazi se velika količina minerala, među kojima su najzastupljeniji sumpor, željezo, kalcij i fosfor. Osim toga, obogaćen j ei eteričnim uljima – alin i alicin.



I za kraj još jednom da ponovimo da je za učinkovitost svakog metoda, kako medicinskih tako i ovih alternativnih najvažnije da se sa liječenjem herpesa ne čeka i počne prije nego se plik pojavi i… ODRŽAVAJTE VAŠ IMUNITET NA VISOKOM NIVOU te tako preventivno djelujte na pojavu herpesa.
Izvor: sve-za-vas.info

2 komentara:

  1. Sreća je sve što vidim sada nikada nisam mislio da ću biti izliječen od virusa HERPES opet. Pojavio sam se od smrtonosne bolesti (HERPES) u proteklih 3 godine, proveo sam mnogo novca od jednog do drugog mjesta, od crkava do crkava, bolnice su svakodnevno boravile moje kuće. Kontinuirano provjeravam da je moj hobi sve do ovog vjernog dana, tražio sam putem Interneta, vidio sam svjedočenje o tome kako je DR Regionbor pomogao nekome u liječenju njegove HERPES bolesti, brzo sam kopirao njegovu e-poštu koja je Alueborhomeofsolution@gmail.com samo da dati mu test koji sam mu rekao, zamolio me da učinim neke od onih stvari koje sam učinio, rekao mi je da će mi pružiti biljni lijek, što je učinio, a zatim me zamolio da idem za liječnički pregled nakon nekoliko dana nakon korištenja biljnih lijekova, gle, bio sam slobodan od smrtonosne bolesti, samo me zamolio da objavim svjedočanstvo cijelim svijetom, vjerno to radim sada, molim braću i sestre, on je velik, dugujem mu zauzvrat , ako imate sličan problem samo ga pošaljite e-poštom na njegovu e-adresu Alueborhomeofsolution@gmail.com ili whatsapp broj +2349034433639 ili facebook stranicu https://web.facebook.com/DrAluebor-1814096005282490/
    Dr. Aluebor može dobro očuvati sljedeću bolest:

    1. HERPES
    2. LASSA FEVER
    3. GONORRHEA
    4. HIV / AIDS
    5. LOW SPERM COUNT
    6. MENOPAUSNA BOLESTI
    7. EPILEPSIJA
    8. ASEPSIS
    9. RAKA
    10. DEPRESIJA ANKSIJEVA
    11. PROBLEM PREGLEDNOSTI
    12. ALS
    13. HPV
    14. ŠIRENJE BILO KOJE VRSTE
    15. POVRATAK VAŠEG LJUBAVNIKA
    16.HEPATITIS, A, B, C
      17. SYPHILIS
    18. ARTHRITIS
    19. SEVERE ATOPSKA DERMATITIS
    20. LEUKEMIJA .. I LUPUS VIRUS
    21. STOMAK ULCER
    22. FIBROID

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo ljudi.
    Moje ime je Baileys Kline.
    Želim podijeliti ovo svjedočanstvo s vama
    Testiran sam na HIV pozitivan s CD4 brojem od 90 i odvajam se sa bivšom i nisam bio u vezi 4 godine.
    Odlučio sam ostati samac i koncentrirati se na svoju karijeru i buduće rast, a onda je HIV došao zajedno 4godine, to je bio šok i udarac i bio je stavljen na lijekove odmah.
    Naučio sam da možemo razmišljati o tome zašto, kako i kada je već ovdje s nama pa sam ga prihvatio kao moj križ
    Jedan vjerni dan sam naišao na svjedočanstvo koje je objavila jedna Cynthia Adams kako je dr. muli Jonathan izliječio vojsku HIV-a u roku od mjesec dana od uzimanja njegove tradicionalne afričke biljne medicine.
    Nisam imao izbora, kontaktirao sam ga.
    Nakon primjene svoje biljni lijek za 14 dana odlučio sam provjeriti moj CD4 Count znati ako lijek radi
    Otkrio sam da je moj CD4 je 810
    Nastavio sam s drogom još 7 dana, što je 21 dan
    Ja sam sretna žena danas, jer ja mogu hrabro reći da sam HIV negativan
    Sve zahvaljujući dr. muli Jonathanu. Još uvijek postoji velika budućnost za sve zaražene. Molim te, nemoj umrijeti u tišini.
    Svjedočim danas jer sam mu obećao da ću to objaviti svijetu ako me može izliječiti od HIV-a.
    Obratite se dr. muli Jonathan sada na ovom e-mailu: mulijonathanherbal@gmail.com
    Poziv/WhatsApp: + 2349038544302
    Internetska stranica: https://sites.google.com/view/drmulijonathanherbalhome/home

    OdgovoriIzbriši