subota, 25. kolovoza 2018.

BIO SAM LJUBAVNIK JEDNOJ ŽENI, DO TRENA DOK NJEN SUPRUG NIJE SAZNAO ZA NAS. NE ZNAM ODAKLE JE…



Bio sam ljubavnik jednoj ženi, do trena dok njen suprug nije saznao za nas. Ne znam odakle je saznao za moj broj mobitela, prestavio se lažno i zahtevao da se nadjemo… nisam znao o čemu se radi i pitao sam ga, reko da je nagrada u pitanju, da su izvukli moj broj… ja sam poverovao u to i nasli smo se batine koje sam dobio pamtiću ceo život, najgore od svega dok sam ležao na asfaltu popišao mi se na facu.



Danas smo u društvu pričali o opraštanju prevare partnerima i ljudi moji ja sam se razočarala ….Naime, većina se složila da žena/devojka treba da pređe preko prevare, jel ako ona iz te veze/braka ode, bože moj, svi će reći kako je raspuštenica i kako ne razmišlja o odrastanju dece bez oca.



Dodali su da smatraju da to nije strašno uopšte, i da muškarac ako mu se “da prilika” čak i treba da prevari i proba nešto drugačije…ja sam u šoku, blago rečeno i nadam se da ne misle svi ovako…

Nema komentara:

Objavi komentar