ponedjeljak, 27. kolovoza 2018.

Supruga Bojana Leksingtona dirljivim rijecima otkrila istinu : „Nase malo pace nece imati snage…“




Frontmen benda Leksington, Bojan Vasković i njegova supruga Aleksandra uživaju u roditeljstvu. Oni su u septembru postali roditelji djevojčice za koju su izabrali predivno ime – Anđelina.




Supruga poznatog pjevača Bojana Leksingtona osvrnula se na težak period kroz koji je njena porodica prolazila.
Aleksandra i Bojan Vasković prije tačno godinu dana postali su roditelji ove predivne devojčice.
Aleksandra je, naime, na društvenoj mreži Instagram objavila tekst u čast prvom rođendanu svoje malene mezimice.
Ono što je posebno dirnulo njene pratioce bile su nježne riječi koje je ova srećna majka uputila. Kako kaže, kad se beba rodila mislila je da njihovo malo pače neće izdržati i da neće imati snage, ali, srećom, sve je ispalo u najboljem redu.
„Na današnji dan prije godinu dana, rodilo se moje pače. Tada sam mislila da je previše mala da bi izdržala sve što ju je čekalo da bi bila prava beba. Ali ja tada nisam znala da sam rodila superbebu koja, ne samo da nije mala, nego je veći borac i heroj nego što ću ja ikada biti! Meni ostaje samo da vjerujem u nju i da budem najponosnija mama na svijetu! Srećan ti rođendan, ljubavi majkina!“




Ćerkica srećnog para rođena je, naime, prijevremeno, ali je, na veliku radost svoje porodice, izašla još jača iz teške borbe koju je vodila na samom početku života.
Djevojčica je rođena prerano, u šestom mjesecu trudnoće, ali od prvih dana je pokazala da je pravi borac.
Danas je jedna vesela i preslatka djevojčica koja uživa u ljubavi majke i oca.

Nema komentara:

Objavi komentar